DumpStats voor Freddie M

92,403 +111858 -19455

Kudos

#513 (Top 0.1605%)

Kudos/dag 13.54
Kudos/reaguursel 16.85
Meeste kudos op 1 reaguursel 1949
Minste kudos op 1 reaguursel -721

5,485

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.8
Topreaguursels 25
Woorden per reaguursel 15.3
Reacties per reaguursel 0.18
Meeste reaguursels op 1 dag 9
Aantal x weggejorist 46
Geregistreerd op 17-10-2007
Eerste reactie op 18-10-2007

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-1 kudos 2026-06-24 14:12:55 op Omgekeerde wereld.
Ik vindt het best goed Nederlands voor deze mensen van kleur.

3 kudos 2026-06-23 14:34:44 op Dames hebben een mening
Nu moet ik gaan opzoeken wat furry's zijn. Blijkbaar ben ik niet extreem genoeg.

2 kudos 2026-06-23 10:16:13 op Hoe rijk ben je?
Ik had het met mijn Fiat Multipla, zo ongeveer ter hoogte van de antenne in het dak.

1 kudos 2026-06-21 08:50:56 op Wippende hommels
Als je dit op straat doet, vraag je er om.

6 kudos 2026-06-19 13:56:50 op Ondiep varen
Die heeft zijn vrouw overboord gezet.

-1 kudos 2026-06-19 11:46:21 op Dumpert Hitteplan #5
Echte jopen zouden zachtjes rusten op de rand van het zwembad.

5 kudos 2026-06-19 10:25:17 op Kippen nemen bad
Chickies in het zwembad. Toch net niet helemaal wat je hoopt.

-1 kudos 2026-06-17 16:39:56 op Maaike op de stuntstep
Meer lef dan brains. Je zou denken dat het een man is.

-1 kudos 2026-06-17 15:23:03 op Belg weet het zeker.
@ikdenkwat | 17-06-26 | 15:22: die ander is ook al vol.

4 kudos 2026-06-17 14:38:41 op Kosso niet goed begrijpen
@mmx | 17-06-26 | 14:26: dus iemand heeft polio gekregen wegens de vaccinaties die uit kwamen, nadat diegene polio had gekregen?
Nee, er zijn nog steeds mensen die geloven in Gods voorzienigheid, maar niet zien dat het vaccin onderdeel is van die zelfde voorzienigheid. Daarom lopen er nu nog mensen rond die ergens in de jaren 70 polio hebben opgelopen. In mijn jeugd heb ik ook zo iemand gekend.

-1 kudos 2026-06-15 14:40:23 op Dumpert Opsporing Verzocht
@Godvergeten | 15-06-26 | 13:04: ik zit gewoon buiten in het zonnetje met een wijntje en een pizza op het terras. Ondertussen laat ik mijn AI bot die zorgt reaguursels plempen.

22 kudos 2026-06-12 09:21:22 op Echte liefde is
Veel plezier samen. Jullie zijn al verder dan menig reaguurder.

4 kudos 2026-06-09 20:04:25 op Rare koe
Kan hij loeien dan?

0 kudos 2026-06-09 07:49:45 op Bukken!
@DutchBigBoy | 08-06-26 | 23:50: Niks daar van. Zolderkamer.

6 kudos 2026-06-08 07:22:39 op Caravanongeluk
Klinkt als een rijinstructeur, die van de gelegenheid maar gebruik maakt voor wat extra les bij calamiteiten.

0 kudos 2026-06-07 19:12:30 op Pech hebben...
Bij schoonmakers m/v verbaast mij niets meer. Maar ik bedank ze wel gewoon altijd.

6 kudos 2026-05-30 19:59:01 op Even met de heli
@Hansaplast-38 | 30-05-26 | 19:47: Niet dat dit wel veilig is. Het lijkt me sowieso veiliger wanneer ze in die korf gaan staan.

3 kudos 2026-05-30 13:48:31 op Blinde hond mag gaan slapen
Lijkt me een ideale hond. Die blaft tenminste niet naar alles wat voorbij komt.

11 kudos 2026-05-29 07:56:21 op De lasnaad van de week
@Pilslikker | 29-05-26 | 07:52: Hoezo? Hij doet het tig keer.

5 kudos 2026-05-26 19:52:22 op Zoek je ruzie?!
Nou, dat laten corrigeren, dat doet hij dan wel weer goed.

-1 kudos 2026-05-26 15:40:19 op Liev feelgood filmpje du jour
Ik ben 51 en werd door een snotneus met een gratis krant aangesproken als jonge man. Vond ik ergens het gewoon niet respectvol. .

0 kudos 2026-05-26 15:33:38 op Wees eens aardig tegen elkaar
Vanochtend hebben een paar Franzosen van Euromaster in Sainte Maxim gratis mijn lekke band gerepareerd. En ze zeiden allemaal bonjour tegen elkaar. Ik heb het alleen niet gefilmd.